دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

گل سرما

یه ده روزی هست که اومدم، اولش یکم سخت بود ولی خب بعدش راحت تر شد. شکر خدا هم اتاقی هام هم خوبن. یه وجه هایی از خودم رو دیدم که تا حالا حسش نکرده بودم. نمیدونم فضا جدیده یا تاثیر گذاشته. به هر حال. 

فقط خیلی گرمه هوا. 

و خب فقط یه مسئله خیلی بهمم ریخته اونم ماجرای پرتقاله. اون بحثی که چند وقت پیش با اون بنده خدا داشت و به خوبی و خوشی تموم شد، حس میکنم باز یه بحثی پیش اومده و داره دقیقا و مستقیما روی من تاثیر میذاره. یعنی ممکنه باعث بشه ارتباطم باهاش قطع بشه. توی این مدته فرصت نشده باهاش در ارتباط باشم و منتظرم یه کاری انجام بشه و بعد باهاش صحبت کنم‌. و از لحظه ای که متوجه شدم ممکنه خدای نکرده ارتباطم باهاش دچار آسیب بشه اعصاب درست حسابی ندارم و دیشب اعصاب خودم و بچه ها و مامان اینا رو همه رو باهم خورد کردم. 

یه حسی دارم، نمیدونم باید چی کارکنم. باید این دوست داشتن رو متوقف کنم و اجازه بدم این ارتباط و احترام صرفا کاری بینمون بمونه؟ ولی میدونم به محض اینکه باهاش صحبت کنم همه این حرفای منطقی دود میشه میره هوا. 

توی این قضیه به شدت سرگردونم. 

اصلا چرا دوست داشتن کسی اینطوریه. باید کسی رو دوست داشت؟ یا باید کلا بیخیال شد؟ چطور  میشه آدم درست و ارتباط درست رو تشخیص داد؟ 

مامان یه سری پیام برام فرستاده که حس میکنم فهمیده که من مسئله م توی این قضیه چیزی فراتر از حرفامه و ممنونم که مستقیما چیزی به روم نمیاره‌. نمیدونم باید چی کار کنم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 10:45 https://lemonn.blogsky.com/

منم نمیدونم چرا دوست داشتن کسی انقدر سخته. کاش میش فهمید که باید قطعش کرد یا منه. مثلا یه جور دفترچه راهنما بود که بهمون میگفت چیکار کنیم.

آره واقعا
گاهی وقتا این دو دلی ها آدم رو اذیت میکنه

زهره پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 15:53 https://shahrivar03.blogsky.com/

سلام دختر
مبارکا باشه سبک زندگی جدید. این وجوه جدید از خود رو واقعاً درک میکنم چی میگی.
در مورد موضوع پرتقال نمیدونم. خودت اینقدر عاقل هستی که بدونی چی درسته و چی غلط. ضمن اینکه آخر من متوجه نشدم چی باعث شده فکر کنی این رابطه فراتر از چیزی که باید باشه هست. فقط حواست باشه اگر چیزی که فکر می کنی دوطرفه باشه؛ معادلات باید یه جور دیگه پیش بره...

سلام عزیم، ممتونم
حق باتوئه یه حس دو طرفه مدل دیگه ای باید پیش بره، این احساسات یه طرفه منه که گاهی از کنترل خارج میشه و باعث میشه گاهی توقعاتی از آدما داشته باشم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.