دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

کی میدونه حال دل ما رو؟

امروز فاینال داشتم 

بعد امتحان جلوی آموزشگاه منتظر بودم خواهری امتحانشو بده 

رفتم پیش منشی گفتم هنوز نرفتم خونه که از تو سایت نگاه کنم میگی نمرم چند شد؟

گفت برو از مدیر اجازه بگیر..

رفتم میگم خانم فلانی نمرم چند شد؟ تو سیستم و نگاه کرد وارد نشده بود رفت پیشه منشیه گفت برگه ها اینجاست؟

کلی گشت بعد فهمید پیش معلم مونه بعد خواست تصویر برگه رو ببینه دختره گفت جدی میخوای بهش بگی؟

گفت نمیبینی چه مظلوم وایساده (من مظلوم)

دیگه گفت قبول شدم و منم خر کیف....فقط یه ترم مونده...

هفته دیگه ام عزراییل داریم...

لعنت بر کنکور....

عشق جان( مارکو رو میگم ) بیخبر منم استوری گذاشته کنکوری ها یه هفته مونده.....

خلاصه که بین دعا هاتون اگه میشه یادی هم از من بکنید...

خدا میدونه من دیوونه تو دلم چه آشوبیه.....

چه قدر دلم تنگه ...نگرانم.....

کلا اوضاع روحی داغون.....ولی کسی خبر نداره ...فکرم میکنن بیخیالم....نمیدونن از نگرانی زیاده....

که از حال ما خبر دارد مگر خدا...؟

بازی ایران -اسپانیا شاید آخرش باخت بود ....

ولی لذت تماشای بازی یه چیز دیگه بود....

اینجا ست که میگه گاهی مسیر از مقصد زیباتره.....گاهی که نه ...شاید خیلی وقتا....

گردنبند

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من خُلم آیا ؟؟؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خنجر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آ رامش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.