دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

برای کسی که نام لپو رو خوب میشناسه....

کلی با خودم کلنجار رفتم که بنویسم یا نه. اما آخر تصمیم گرفتم بنویسم...برای کسی که با نام لپو آشناست.:

سلام ....

از تابستون می خوندمت ...از ""اینجا همه چی تاریکه"".

پاییز رفتی و بعد دوباره برگشتی....

بعد هم کلی آدرس عوض کردن و اسم کردن....بازهم می خواندمت....

کلی غر زدم  که رنگ این قالب سیاه رو عوض کن و یه رنگ شاد بذار....اما نمی دونستم وقتی که رنگ سفید و انتخاب کردی....برگشتی به آدرس قدیمی و قالب مشکی قدیمی.....

چند وقت پیش که به اون آدرس سر زدم بود...از اواخر دی فکر کنم برگشته بودی اونجا....اما دوباره حذفش کردی.....

می دونم دوباره داری می نویسی....اونم یه جای جدید ...کجا نمی دونم؟

اینا رو گفتم که یکم مقدمه چینی کنم و بگم....:

اگه از دستم ناراحتی لطفا منو ببخش...عذاب وجدان گرفتم که نکنه یه وقت ناراحتت کرده باشم....

خواهش می کنم این آخر سالی منو ببخش ....بذار یه بار از گناهانم کم شه....

بار ناراحت کردن دیگران خیلی سخته و حق الناسه...

راستی اگه می خونی یه نظر بده که خیالم راحت شه....

سال نو هم پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوب و خوشی رو داشته باشید....

از هر در

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زهره جونم تولدت مبارک.....

عکس برای تولد زهره

                                                                                                                                          

زهره جونم تولدت مبارک....

امیدوارم عمری طولانی و سر شار از خوبی داشته باشی.....

و به بهترین آرزو هات برسی.......


ما

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.