دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

آسمون

میگن از دیروز تا پس فردا یعنی ۱۰ تا ۱۲ دسامبر یا همون ۱۹ تا ۲۱ آذر یه رویداد نجومیه که هر ۳۲۰ سال یه بار اتفاق میفته. و فکرای این مدت در طول زندگی خیلی تاثیر داره. میگن فکر ها و دعا های خیلی خوب کنید تو این مدت .

چه قدر این چند وقته یاد نجوم میوفتم . از نُه،ده سالگی م هر کی پرسید ی کاره میخوای بشی گفتم منجم.

بعدشم به هوافضا تغییر جهت دادم چون طبق تحقیقات و شنیده های اون  موقع من نجوم خیلی درآمد نداره تو ایران. الان رو نمیدونم بگذریم که سال آخر دبیرستان فهمیدم زبان برام بهتره.

چند روز یه جور دیگه آسمون رو نگاه میکنم  بعد اولین بارون بعد آلودگی هوا همون شبی که آسمون صاف صاف بود و ستاره ها برق میزدن. 

یه جور دیگه بود این چند شب هم که هوا صافه بازم آسمون یه جور دیگه است. یه حس خوب داره برام یه حس خوب آشنا. حسی که شاید ببرتم باز سمت ستاره ها.

نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 21:00

شیخ الرییس می‌گفت ک هرچی رو نمیتونی با عقل اثبات کنی تو ی حالتی از ابهام قرار بده ک شاید درسته ولی عقل من نمیتونه درکش کنه
اما میگم این ستاره هارو بشنو و باور نکن

خب حقیقتا نمی دونم چی بگم؟....

بردیا چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 02:50

میگن خیلی حرفا هم الکیه

نمیدونم ولی حس میکنم راسته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.