دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

رشته درهم

دلم می خواد خیلی چیز ها رو با هم داشته باشم....

گرافیک بخونم و ریاضی ...یه گذری هم به زیست تجربی بزنم و تاریخ و تاریخ ادبیات انسانی رو هم بخونم ....

مثل بچه های معماری و نقشه کشی  برم تو فکر ساختمان و مثل بچه های طراحی دوخت  پولک دوزی و گل دوزی کنم....

بعد هم مثل بچه های گرافیک عکس ظاهر کنم و مثل بچه های کامپیوتر  کلی کار جالب انجام بدم...

خیلی ها میگن خیلی از اینا رو میشه کلاس بیرون هم رفت و یاد گرفت...

اما نه ....

همین طور که نمیشه ریاضی رو بیرون یاد گرفت اینا رو هم نمیشه....

کاش یه رشته ای داشتیم که بچه ها می تونستن خودشون همه درس هاشون رو انتخاب کنن....

خیلی دلم می خواد یه سری چیز ها رو یاد بگیرم....

باید شروع کنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهنگ جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:39 http://www.2kooleposhti.blogsky.com

خیلی خوب میشه اگه آدم یک بعدی نباشه و دانش و مهارت خودش رو در ضمینه های دیگه هم افزایش بده، به نظرم برای طراحی دوخت می تونید برید کلاس خیلی هم سرگرم کننده هست و هم فکر آدم رو باز می کنه

بله درسته....
درمورد کلاس باید بگم خودم دوست دارم اما وقت م دوست نداره....
برای همینم همیشه کم میاد....

لیمو@@1 پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 16:43 http://lemoo100.rzb.ir/

این روزها
صدای ثانیه ثانیه
فراموش شدنم را
می شنوم …

خدا نکنه...
شما همیشه در یاد من و اونایی که به وبتون میان هستید....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.