دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

برف داره میاد ...

دیشب ابری بود......

زنگ که خورد داشت کم کم برف می اومد باد هم بدجوری زوزه می کشید...

همه ما هم دست به دعا شدیم برای تعطیلی فردا....

با برنامه فردا مشکلی ندارم...دو زنگ اول دروس تخصصی رو می رم اما زنگ آخر عربی داریم....

نمره هام تو عربی بد نیست ولی نمی دونم جدیدا چا انقدر ازش بدم میاد....

ولی دلم می خواد کل هفته رو ریاضی داشته باشیم......فقط ریاضی....

حالا از اون که بگذریم...الآن برف شدت گرفته و صدای باد هم توی خونه پیچیده....

اگه  الآن برم بیرون باد و دونه های برف از همه طرف می خوره تو صورتم ....

دلم می خواد کلی برف بیاد و منم برم بیرون و آدم برفی 94 ام رو درست کنم......

من الآن روی ابرا دارم پرواز می کنم برای اینکه زمین سفید شده....

خدای شکرت برای برف.....

حتی اگه تعطیل هم نشه دلم می خواد فردا با معلم ریاضی مون بریم برف بازی....

البته زنگ تفریح....اگر هم نیاد مجبورش می کنیم بیاد.....

خیلی دوستش دارم نه فقط من بلکه همه بچه ها....

نظرات 3 + ارسال نظر
معلم کوچولو سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 16:11 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

اینجا که امروز تعطیل شد

خوش به حالتون...ما که رفتیم...

موژان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 16:40 http://zendegyema.persianblog.ir/

وقتایی که برف نمیاد دلم برف میخواد وقتایی که زمین پر از برفه ازش خسته میشم :( چه معلم ریاضی خوبی کاش همه معلم ها اینجوری بودن اونوقت خیلی از درسها شیرین میشد ...

می دونی عالیه از عالی هم عالیتره...

بانو(◕‿-) دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 13:42 http://khaterateman95.blogsky.com

شما کجایی که هوا اینجوری برفیه
خوش به حالتون

زیر آسمون خدا....
انشاالله شهر شما هم برف بیاد...ناراحت نباش...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.