دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

متعهد

‌چتد سال پیش وقتی یه دوره ای رو با سارا میگذروندم، سر یکی از ارائه هام یه دفعه شروع کرد ازم فیلم گرفتن، بعد نشونم داد، گفت ببین حواست کجاست‌. بعد اون روز سر کلاس استاد یهو گفت دوربین گوشیت رو بده، بعد که دوربین رو رو به خودم تنظیم کرد، تازه فهمیدم چه خبره، هیچی نگفتم و اونم ضبط کرد. آخرش دوباره گفت انجام بده و وقتی شروع کردم ناخودآگاه  همون خطایی رو داشتم که از اول بخاطرش فیلم گرفت و گفت ببین این غلطه و این داستانا. 

از این که حین انجام کاری از خودم فیلم بگیرم خوشم نمیاد اما خب فعلا باید نگه‌ش دارم و رفع اشکال کنم. .

ولی خوشم میاد از معلم هایی که اینقدر متعهدن، روش تدریسشون رو تو ذهنم نگه میدارم و یاد میگیرم، یه حس و ذوقی رو درمورد تدریس رو برام به وجود میارن که دلم میخواد تدریس کنم، کاش یه روز بتونم درس بدم و اون حسی که مانعش میشه رو کنار بزنم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو شنبه 24 تیر 1402 ساعت 11:26 https://lemonn.blogsky.com/

چه جالب دقیقا شبیه یه دوست دلسوز بوده :))

آره دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.