دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

هی فلانی

این روزا میرم باشگاه و حالم رو خیلی خوب میکنه. امروز وقتی گفت بیاید وایسید تموم شد کلاس‌ همه اینجوری بودن که عه تموم شد؟؟؟ 

حتی باعث میشه الکی تو کل روز لبخند بزنم و خوبه‌. میخواستم این رو با شوق بیشتری  بنویسم و تهش هم بگم به قول اخوان "هی فلانی، زندگی شاید همین باشد..." 

ولی یه ساعتیه که حالم بیخودی گرفته است، یهو اشکم دراومد و هرچی دارم به دلیلش فکر میکنم چیزی پیدا نمیکنم و فقط میدونم به میزان زیادی دلتنگم انگار. دلتنگ چی و کی؟ الله اعلم. 

یه باوری دارم که وقتی بی دلیل حال آدم خوبه یکی واسه ش دعا کرده. ولی حال اینجوری رو چی بگم؟ شاید باعث غم و دلتنگی کسی شدم؟ اما کی؟ کسی رو یادم نمیاد، که باعث همچین چیزی براش شده باشم‌.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 07:31 https://lemonn.blogsky.com/

امیدوارم که این فرمول واقعی نباشه چون من خیلی باعث دلتنگی شدم تا حالا و بهم گفتن.

راست میگی منن امیدوارم اون بخش ناراحتی ش واقعی نباشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.