دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

.....

منه دو سال پیش، توی همچین شبی کجا، و منه الان و این شب کجا؟ 

مرسی که دووم آوردی، ممنون که سعی کردی خوب بشی.

ممنون که الان و تو این لحظه تقریبا میدونی که چی میخوای. ممنون که امشب دوره رو شروع کردی. 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 14 شهریور 1401 ساعت 12:11 https://zohreh1400.blogsky.com/

سلام به شما
از طریق وبلاگ لیمویی به شما رسیدم و چه عجیب!
نتونستم زیر پست آسمونتون نظر بذارم. شاید دوست نداشتید برای اون پست نظر بیاد ولی من باید حسم رو از نوشته بهتون میگفتم اینجا اومدم. پس ببخشید بخاطر نظر بی ربط به نوشته

برام خیلی جالب بود توصیفی که از کلاس نجوم مقدماتی داشتید... خودم پارسال همین حس و حال رو داشتم... دقیقاً تصور همکلاسی های بچه دبستانی ولی دیدم بعضی ها هم مثل من دنبال زنده کردن یه رؤیای قدیمی خاک گرفته هستند... اتفاقاً من هم به حساب هدیه به خودم گذاشتمش :)))
این روزها دارم دوره نجوم تکمیلی 2 رو میگذرونم و هر ثانیه ای که برای این کلاسهای آنلاین وقت میذارم، حس میکنم دارم برای علایق خودم ارزش قائل میشم و بابتش حسابی خوشحالم...
ان شا اله برای شما هم این حس تداوم داشته باشه

سلام زهره جان، ممنونم که خوندی و وقت گذاشتی و اینجا نوشتی،(نوشته ها بعد از یکماه امکان نظر گذاشتن ندارن).
و ممنون از آرزو و توصیف قشنگت که تک تک کلماتش رو میتونم حس کنم.
امیدوارم یه روزی منجم آماتور خوبی بشی و کلی ثبت و رصد قشنگ و خاطره انکیز داشته باشی

بردیا یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 21:48

با قدرت برو جلو
کم نیار
آماده شو واسه دلایل جدیدی واسه آلبالو

مرسی ازت، حتما
فکر خوبیه یک تیر و چند نشان

لیمو یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 09:44 https://lemonn.blogsky.com/

ممنون که قدر خودت و کارهات رو میدونی. ممنون که کنار خودت میمونی. ممنون که این حس خوب رو به منِ خواننده پست منتقل میکنی.

لیمو قشنگم ممنون ازت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.