دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

ذهن مکتوب۱

دلم میخواد حرف بزنم، ذهنم خالیه یعنی خالی که نه پره، ولی گیجه. دارم دو دوتا چهار تا میکنم، حساب کتاب میکنم یه کاری رو انجام بدم یا نه، پروژه هام همینجوری موندن و دو تاش  رو تا پس فردا باید انجام بدم از حدود ۳۰۰، ۴۰۰ تا صفحه ۱۰۰ سوال دربیارم. فقط خدا رحم کرده ادبیات فارسی تخصصیه.

بین همه پروژه هام، پروژه درس مکاتبات رو دوست داشتم، رزومه ای هم که فکر میکردم طول میکشه، حس میکنم راحت تر از بقیه نامه ها نوشتم. استاد این درس رو هم خیلی دوست دارم. یعنی اگه حضوری بود شاید اصلا با این استاد کلاس نداشتم، خوبیای دانشگاه مجازی یکی ش همین استاد برای منه.

هی میرم سر کتاب ها تو سرم ترتیب کار هام رو مشخص میکنم ولی دستم نمیره سمت هیچ کدوم، استرس دارم، دلشوره، اضطراب. نمیفهمم به خاطر فکر توی سرمه، یا  اتفاقی تو راهه؟ اصلا چه اتفاقی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
بردیا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 15:41 http://Envelves.blogsky.com

کلا فارسی سخت بود
من همیشه مشکل داشتم تو زبان فارسی
نمیتونستم خوب یاد بگیرم قواعد رو
حالا تصمیم و نتیجه تصمیمی که گرفتی رو بگو

هنوز هم دیر نیست برای یاد گرفتنش، اگه خودتون دنبالش برید چون دیگه اون فشار دوران مدرسه نیست، میتونید شیرینی های این زبان قشنگمون رو بهتر و بیشتر یاد بگیرید.
تصمیمم که آره، بعدادباید درموردش بنویسم

بردیا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 14:28 http://Envelves.blogsky.com

یقینا نمیام زبان بخونم پس
من فارسیم میلنگه خیلی ، زبان بعضی وقتا راحت‌تره برام تا فارسی
خب چه حرفیه؟ آینده نگری که می‌کنی به اینم فکر کن که هیچوقت هیچ چیزی ثابت نمی‌مونه

فارسی تخصصی برای ترجمه است و گرنه که بقیه زمینه ها انقدر فارسی به نظرم ندارن.
چه حرف خوبی هیچی ثابت نمیمونه

بردیا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 00:28 http://Envelves.blogsky.com

واسه چی گیج شده فکرت؟ سر چ دوراهی ایی؟

برای اینکه نمیدونم یه حرفی رو بزنم یا نه. دارم به عواقبش فکر میکنم.

بردیا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 00:27 http://Envelves.blogsky.com

تو مگه زبان نمیخونی؟
ادبیات فارسی چی میگه پس؟

خب علاوه بر تسلط به زبان خارجی باید به زبان مادری و یا هر زبان دیگه ای که میخوایم باهاش کار کنیم یا ترجمه کنیم هم تسلط داشته باشیم، برای همین دروس تخصصی فارسی هم داریم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.