دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

نت کی وصل میشه آخه؟؟

دیشب تو سایتای خبری خوندم انگاری اینترنت چند تا استان و بخش هایی از تهران وصل شده. دختر عمه هم میگفت بعد از ظهر اینستا گرامش دایرکتاش و صفحه خودش اومده اما بعدش هیچی.

برای ما که وصل نیست متاسفانه.

ویرایش ساعت ۱۰:۴۲  صبح دو آذر:

بلاگ اسکای حالش خوبه؟؟؟؟؟؟

دیشب کلی متن دیگه هم نوشته بودم. چرا اونا نیست؟؟؟

کلی از نمایشگاه این هفته که هنوز غرفه اش رو نگرفتم گفته بودم و از کتابای نخونده دانشگاه که امتحاناش چهار روز اول دی هست و این که نخوندم و از سه تا درس کلاسای دوتاش رو نرفتم و اینکه یه حس بد استرس طور بهم میده گفتم.

از امیدواری برای خوندن اینا و اعلامشون تو پست بعد و تلاش برای خوندن ادامه خورشید عالی قاپو گفتم و از آسمون سرخ دیشب که شبیه اون بیتِ:" فریبت میدهند برآسمان این سرخی بعد از سحر گه نیست"، بود.

و از خمیر گل چینی م که پیمونش قاطی شده و خیلی نرم و لطیف نیست و به کار گل رز نمیاد و درحال حاضر نمیتونم گل رز یاد بگیرم و دارم با خمیرم عروسک  یاد میگیرم درست کنم و باید زود تر برم سراغ خمیر تا سفت نشده گفته بودم.

خلاصه که پاک شده انگار نوشته  ها م.

نظرات 3 + ارسال نظر
بردیا شنبه 2 آذر 1398 ساعت 15:13

کامنت منم کلی زیاد بود،متن ی خبر بود، فقط خط اولش اومده
ولش کن
میگن دارن نتا رو هی وصل میکنن،کی نت گوشیا وصل بشه خدا می‌دونه
آیا اینکه آدم درس نخونه و دانشگاه رو ادامه بده ی اشتباه بزرگ نیست؟ چون من حس میکنم بعد هفت سال درس خوندن چرا این درس خوندن رو ادامه میدم و خودم موندم

خب من درکل رشته م رو دوست دارم ولی درس نخوندنه اشتباهه در هر رشته ای چون به نظرم آخرش اون مدرک هرچی باشه دکتر، مهندس، مترجم و.... یه فرد بی سواد تحویل جامعه داده میشه. به نظرم بخونیم بهتره ولی خب چرا نمیخونیم هم باید دلایلش بررسی بشه.

یک آدم بزرگ شنبه 2 آذر 1398 ساعت 03:27 https://telegram.me/aas1357

برای ما هم نیست کی واقعا وصل میشه!!؟

نمیدونم واقعا. اما طبق اخبار انگار داره کم کم وصل میشه.

بردیا شنبه 2 آذر 1398 ساعت 00:23

⭕️ #اینترنت_ثابت در ۱۰ استان وصل شد

خداروشکر کم کم داره وصل میشه
برا ما که هنوز وصل نشده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.