دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

مرغ نپخته

بابا اینا برای عاشورا  رفتن ۷۰۰ کیلومتر اون طرف تر و من و مامان نرفتیم. دلم میخواست برما  اما خب مامان نمی اومد. امروزم که ناهار با من بود یه کار تاریخی کردم برنجم روبه شفته بود و ته دیگ نرم شده بود و زعفرونش هم رنگ نداشت( استیکر خنده) ناگفته نماند که مرغ ش هم کامل نپخته بود/:

در صورتی که فکر میکردم  پخته . و تازه قبل ناهار با خودم گفته چه غدایی شد مامان ایراد نمیگیره.  ولی خب گویا خراب کردم‌ . میگه من که خوردم ولی خب خوب نیست اینکاراپس کی میخوای یادبگیری. 

خلاصه که من کلا با آشپزی میونه خوبی ندارم. ولی با این حال نمیدونم چرا اینجوری شد دیگه در این حدم نیست آشپزی م. امروز ، باید حواسمو جمع میکردم. 

بگم از اون روزی که پست در حال تحقیق رو گذاشتم دیگه کار نکروم و الان من موندم و یه کار نصفه نیمه و نزدیک به یک ماه تا آخرین فرصت ارسال آثار؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بردیا یکشنبه 9 شهریور 1399 ساعت 19:34 http://Envelves.blogsky.com

میاد دستت قلق همش
ی مدت آشپزی کنی آشپز میشی دیگه
یادمه اولین بار که عروس خالم میخواست قرمه سبزی کنه بچه بودم، ماها و خالم اینارو دعوت کرده بود و تا ساعت یازده شب معطل کردمون، من ک گرفتم خوابیدم ولی گفتن آبش ی طرف بود سبزیش ی طرف لوبیا و گوشتش ی طرف اما خب الان خوب شده قرمه هاش ،البته هنوز جا داره تا مثل من قرمه بپزه ولی خب بعد ی مدت میاد همه چیش دستت

امیدوارم بتونم به آشپزی علاقه مند بشم

بردیا شنبه 8 شهریور 1399 ساعت 23:16 http://Envelves.blogsky.com

چی درست کرده بودی ناهار؟
زرشک پلو با مرغ؟
کجا رفتن پدر؟

بله زرشک پلو
رفتن شهرمون

سلام. اگه غذای کاملا خام رو سر سفره می گذاشتید منطقی تر بود! اما اشکالی نداره، پیش میاد. من با اینکه خیلی وقت کم میارم اما برای خودم غذا می پزم و از بیرون چیزی نمی گیرم؛ مگر در مواقع خیلی ضروری.

عاشق آبگوشت، قرمه سبزی، فسنجون و زرشک پلو با مرغ هستم!

اونقدر ها هم اشپز بدی نیستم ولی گاهی برای هرکسی پیش میاد که غذاش خوب نشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.