ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
یه پروژه مقایسه ای داشتیم به استاد گفتم میخوام این دو تا کشور رو مقایسه کنم گفت نه برو اون رو با برنامه آموزشی دانمارک مقایسه کن این خیلی پیشرفته تره، رفتم دانلودش کردم چند وقت پیش و الان با توجه به کمبود وقت، دارم میخونم و نکته برداری میکنم، طولانی نیست، و نثر روانی داره. در ضمن اینکه تا اینجا فوق العاده است. یعنی این جمله بچه رو بفرستیم مدرسه یه چیزی یاد بگیره بلکه به درد زندگی ش بخوره و یه جا تو زندگی استفاده کنه، رو داره در عمل نشون میده. یا تلاش کرده برنامه ش این باشه. حالا اگه از صد درصد، ۶۰ درصدش هم محقق بشه همه طوره برد کرده. میگه تحصیل اجباریه نه مدرسه رفتن. میگه مدارس به سبک های مختلف خصوصی و دینی و غیره هستن، این که من تعریف کردم هم هست. جالب که ۷۸ درصد این رو میرن. بعد میگه ۳ تا هدف دارم: از همه پتانسیل بچه ها استفاده بشه، سابقه اجتماعی توی نتیجه تحصیل تاثیرش کم بشه، بچه درسا رو عملی و حرفه ای یاد بگیره.
چرا اینا رو دارم میگم؟ چون جالب بود میتونید برید کامل مطالعه ش کنید خیلی جالبه، ضمن اینکه احتمالا اینو بعدا خصوصی میکنم.
احوالت شخصی خودم در هفته ای که گذشت؟؟ کاملا نامناسب، تازه الان و دیروز و امروز یکم بهترم، هدر دادن وقت؟ بسیار، تقریبا کل امروز به خور و خواب گذشت.
حرف های دیگه؟ بسیار. حوصله گفتن؟ در حال حاضر هیچ.
همین.
در کنار روشهای تربیتی در خانه، روشهای تربیتی در مدرسه هم خیلی مهم هست ولی متأسفانه...
بنویس دیگه دختر :) بنویس بلکه «حالت به شود دل بد نکن» ؛)
بله ولی خب...
میخواما ولی الان ازش گذشته، دیگه یادآوری یه سری اعصاب خوردیه حوصله ش رو ندارم