دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

تولد وبلاگم مبارک

5 تیر امسال 

وبلاگم دوساله شد.

یعنی دوساله که مینویسم .

اون موقع کجا و الآن کجا

جونم اینجا بود .

الآن خیلی چیزا عوض شد 

آدما هم عوض شدن

اما باز تعلق خاطری که به این جا دارم باعث میشه همچنان باشم .

کاش دوستای وبلاگی یه خبر از خودشون بدن فقط یه خبر کوچیک حتی یه استیکر که بدونم اونا هنوز هستن .

تولد وبلاگم مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
بردیا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 16:24 http://elves0014.blogsky.com

خب پستای دیگتونو ک انگار نمیشه واسشون کامنت گذاشت
ولی خب هم تولد خودتون هم وبتون مبارک
فک کنم همه ب اینستا رفتن،بعد امدن فیسبوک و اینستا شد که کم کم وبلاگا خوابید

خیلی ممنونم ازتون .
همه شبکه های اجتماعی یه طرف وبلاگ هم یه طرف .
کاش برگردن بچه ها

بردیا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 06:39 http://Elves0014.blogsky.com

منم خیلی وقته رفقام رفتن و دیگه هرکی بود کم کم رفت
خلاصه ک من موندم و وبلاگم
انقد خلوت شده ک دیگه راحت هرچیزی بخوام می‌تونم بنویسم
خلاصه خوشحال میشم شما سر بزنین،منم سعی می‌کنم سرکی بزنم هرچند وقت ی بار
الان با گوشی ام شرمنده نمی‌تونم پستاتونو چک کن ولی حتما سر فرصت چک می‌کنن
درضمن من کامنتامو تایید نمی‌کنم جوابتونو تو وبتون میام میدم

ممنونم .چشم منم سر میزنم به وبتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.