دل نوشته

ذهن مکتوب

دل نوشته

ذهن مکتوب

بانوی دوعالم

بانو جان 

مادر جان 

فاطمه جان (س)

شما تمام تلاشت را کردی

تا ما بنده های صالحی باشیم 

ببخش که این روزها این گونه ایم 

کمک کن تا همان طور که تو می خواهی باشیم 

آنطور که خدا از ما راضی باشد و بتوانیم یاور خوبی برای امام زمان (عج) باشیم.

شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت  میگم .

نظرات 2 + ارسال نظر
بهـــــار پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 23:33 http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
9651

ممنون بهارجان .
منم کلی انرژی خوب برات آرزو میکنم.

من دلتنگ پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 19:54

سلام عزیزم
تسلیت
ممنون از راهنماییت
من هیچ وقت این کارو نمیکنم...
چون...به هزاران دلیل...که دیوانه ماندنو به تک تکشون ترجیح میدم...

سلام عزیزم
ممنون.
خواهش میکنم
امیدوارم راهنماییم موثر بوده باشه برات
برا این که حرفای ایشون براخودم خیلی مفید بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.